Mi è arrivata un'e-mail...
- Grampasso
- Il Ramingo
Mi è arrivata un'e-mail...
...nella quale mi si diceva che avevo un msg sul forum di Eutk. Quando vado a controllare non c'era nessun messaggio. Che vuol dire? 
"Empi il bicchier ch'è vuoto, vuota il bicchier ch'è pieno, non lo lasciar mai vuoto, non lo lasciar mai pieno."
- Kowalsky
- sommergibilista rifondato
- Contatta:
- the gipsy
- roby sequoia
Anche a me è arrivata la notifica di un PM sul sito, l'ho letto ed è palesemente una stronzata di spam.
Questo il testo:
Hello.
My Name is Lovna I was impressed when i saw your profile at http://www.eutk.net and will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am . i belive we can establish a long lasting relationship with you. In addition,i will like you to reply me through my private email box (lovna4love_u@yahoo.com). This is because i dont know the possibilities of remainning in forum for a long time please reply me to my email ok. Thanks,waiting to hear from you soonest.
Lovna.
Questo il testo:
Hello.
My Name is Lovna I was impressed when i saw your profile at http://www.eutk.net and will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am . i belive we can establish a long lasting relationship with you. In addition,i will like you to reply me through my private email box (lovna4love_u@yahoo.com). This is because i dont know the possibilities of remainning in forum for a long time please reply me to my email ok. Thanks,waiting to hear from you soonest.
Lovna.
Bicampione Fantacalcio Metal.it fu EUTK(05/06, 08/09)
♠ Sacra Alleanza della Costina ● Divoratore ♠
♠ Sacra Alleanza della Costina ● Divoratore ♠
- Graz
- Aske.
- Contatta:
- Crimson Glory
- mi piace, il rock melodico
- Graz
- Aske.
- Contatta:
- Crimson Glory
- mi piace, il rock melodico